3 Aralık 2022 Cumartesi

ORHAN VELİ KANIK (MEKTUP)

Bella,

Bir gazeteci evinde mürekkep bulunamadı.

Bu yüzden mektubumu kurşun kalemle yazmak zorunda kaldım, özür dilerim.

Benim hakkımda İstanbul gazetesinde çıkan yazıdan dolayı yazdıklarınıza teşekkür ederim.

Bununla beraber beni daha evvel yazılmış yazılardan daha iyi tanımak mümkündü.

Burada, Seza geldiğinden beri, çok güzel vakit geçiriyoruz.

Birkaç defa, Ralfı’ye, Lüküs Hayat operetinden parçalar söyledim.

Bugün de o parçaları tekrar ettim.

Benden, bilhassa bu noktayı yazmamı isteyen Seza ‘dır.

Bu hafta Ankara ‘da at yarışları başlıyor.

Belki de kazanırız.

Benimle ortaksınız.

Bir vurgun vurursak haber veririm.

Orhan Veli Kanık(MEKTUP)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

OKUYANUS

Sitemize hoşgeldiniz, herkese merhabalar :)  Sizi sitemizle baş başa bırakmadan önce kısa bir bilgilendirme yapmak istedik. Bu site Balıkesi...